Tento blog je prezentace pro společnosti zaobírající se sociální prací, ale i pro konkrétní jednotlivce, kterým můžu svoji pomoc poskytnout.

pátek 12. dubna 2013

Sbírka pro Lukáška


Ahoj, jmenuji se Lukášea jsou mi roky. Narodil jsem se mamince v 31 týdnu těhotenství jako zdravý kluk. Bohužel jsem nebyl ještě připravený sám tak brzy dýchat a srdíčko mě taky zlobilo. Odvezli mě od maminky v takové průhledné krabici do Olomoucké nemocnice. Po cestě v sanitce jsem začal trucovat a tak jsem přestal dýchat. Než mě intubovali, nedostal se mi potřebný kyslík do mozku a tím to všechno začalo...
Více zde: http://lukasekdmo.webnode.cz/
Po dotazu adresovaný mamince Lukáška, jsem se rozhodl pro malý každoměsíční finanční příspěvek. Na jeho stránkách se dozvíte jak můžete pomoci třeba Vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat